می گذرم از میان رهگذران مات
می نگرم در نگاه رهگذران کور
این همه اندوه در وجودم و من لال
این همه غوغاست در کنارم و من دور
گذر کردم و باز در آغوش کشیدم کتابهایم را که مرهم جانم هستن ....و حال مرا خوب می کنند....و به برکت آنها به دیگران کمک می کنم....
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 7:49
کارهایم را انجام می دهم ..ولی باز بیقرارم ... بیقراری رهایم نمی کند یادداشتی بر ظهیر...
ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 7:49
ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 7:49